HTML

Létezik? Írjátok meg!

Ideálpasi - akit minden lány és meleg srác keres, de sehol sincs. Én az utóbbiak táborát erősítem :) Ti? Láttatok már ideálpasit? Azmilyenaz?

Ma már máma van?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

ablak (1) abszurd (1) aláírás (1) alibi (1) alterego (1) anettka (1) angyal (1) antal (1) arcan (5) átverés (2) barátság (4) belváros (1) besenyő (1) besenyő pista (1) bi (1) biszexuális (2) biszexualitás (1) blog (10) blogger (1) boy (1) buli (1) buzi (2) campus (1) capella (1) chat (1) cigány (1) cool tv (1) család (1) csók (1) csönd (1) daniel radcliffe (1) debrecen (1) demokrácia (1) díj (1) első (1) erotika (2) értékellek mint embert (1) esküvő (1) felvonulás (1) feminin (1) férfi (5) fesztivál (1) fidesz (3) fiú (8) fog (1) fogászat (1) fotó (2) freeblog (2) gay (17) gén (1) gondolatok (1) google (1) gus (1) gyerek (2) gyurcsány (2) gyurcsány ferenc (1) harry potter (1) házasság (1) heteró (4) hetero (3) heteroszexuális (1) hirdetés (1) homo (1) homofóbia (1) homokos (1) homoszexuális (4) homoszexualitás (2) hoolie (1) humor (1) ideális (11) ideális pasi (2) ideálpasi (13) identitás (1) igazi (1) imre (1) in (1) index (2) index.hu (1) interjú (1) jackyll (1) jég (1) jelige (1) kapcsolat (3) kft (1) komment (2) kormányválság (1) küldök neked egy cuppanóst (1) laár (1) laár andrás (1) lány (3) lányi (1) lart pour lart (1) legyen ön is milliomos (1) leszbikus (1) liberalizmus (1) link (1) magyar (1) magyar narancs (1) magyar nyelv (1) meghalt (1) meleg (16) melegbár (1) melegfelvonulás (1) memoriam (1) mszp (3) mti (1) nacionalizmus (1) népszavazás (1) név (1) nick (1) (3) nős (2) nyelvtan (1) orbán (2) orbán viktor (1) pár (2) párkapcsolat (1) párkeresés (2) pasi (11) pasivadászat (1) poén (1) politika (1) poll r (3) poszt (1) posztpasi (1) pride (1) randi (1) relax (1) rtl (1) rtl klub (1) semjén zsolt (1) sex (2) spiritualitás (1) srác (2) suniland (1) szakítás (1) szakítós (1) szakitshabirsz.blog.hu (1) szakíts ha bírsz (1) szavazás (3) szdsz (2) szél (1) szerelem (7) szerető (1) szex (5) színes bőrű (1) szivatás (1) sztori (1) szüzesség (1) találkozás (1) tapasztalatok (1) társ (2) társulat (1) tékozló homár (1) thebible.freeblog.hu (2) the bible (2) tinédzser (1) tisztelet (1) tiszteletben tartani (1) tisztelni (1) tökéletes (2) tolerancia (1) tompika (1) új (1) upc (1) útikalauz (1) útikalauz melegeknek (1) vágó (1) vágó istván (1) változás (1) vélemény (2) véletlen (1) vicc (1) videó (1) vihar (1) vőfély (1) youtube (2) zene (1) zsidó (1) Címkefelhő

Neked hol jött be?

2008.02.27. 10:08 :: -:-arcan-:-

Hirdetés vs Véletlen

A nem is heteró és nem is fiú, ellenben az Ideálpasi blogra lelkesen kommentelő LG azt írja legutóbbi hozzászólásában, hogy: "...nehezen tudok elképzelni egy olyan helyzetet, ahol kínosabban érezném magamat, mint egy hirdetéses első randin...". Ugyanis, mint írta, a lányt, akivel két éve megosztja az életét, még az egyetemen ismerte meg tíz éve.

Ő is, s ezzel a poszttal én is bátorítalak titeket, hogy meséljetek már, kinek honnan jöttek a kapcsolatai? Ki hirdetéspárti? Ki találta meg jelige alapján a párját?
Ki az, akire a 7-es busz fékezésekor esett rá az igazi? :)
Ki az, aki a chat hatalmában hisz, mert rákattintott MrNagyDako_69? :)
És ki az, aki tinédzser korában a házhoz járó magán nyelvtanárában látta meg az ideálpasit? (Najó, ez én voltam, de erről majd egy későbbi posztban mesélek :) )

Nos? A véletlen vagy a keresés "szállította" számotokra legtöbb esetben a kapcsolatot?

Billentyűre fel! :)

S hogy motiváljalak titeket, nézzük-hallgassuk meg Hoolie értelmezésében azt a szituációt, mikor már az óvodában sikerül az Ideálpasit levenni a lábáról - még ha csak néhány színes ceruzával is :)))

12 komment

Címkék: blog hirdetés chat youtube komment lány meleg hetero sztori gay leszbikus véletlen fiú tinédzser ideális párkeresés heteró hoolie ideálpasi jelige küldök neked egy cuppanóst

A bejegyzés trackback címe:

https://idealpasi.blog.hu/api/trackback/id/tr13356282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andrew 2008.02.27. 10:54:51

Én hiszek a netes ismerkedésben, 4 éve így találkoztam a barátommal, és azóta is együtt vagyunk. Más lehetőség nagyon nincs, mert szórakozóhelyen normális, hosszútávú kapcsolatot találni nem egyszerű.
De ismerkedtem már utcán is :), bár a másik srác volt elég bátor, hogy megszólítson :).

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.27. 10:59:27

Megszólított???!!! Ejha. Azt meg hogy csinálta? Mit mondott? Milyen dumával mehet valaki oda a másikhoz az utcán? Honnan tudjam, hogy nem egy brutális heterót szólítok meg, akinek érik a kezében egy jobbhorog? Ez aztán tényleg bárorság (vagy kellő mennyiségű pia) kérdése :)

Andrew 2008.02.27. 12:15:08

Fényes nappal, józan volt :). Elmentünk egymást mellett, egymásra néztünk, kb félóra múlva arra mentem vissza, megint jött szembe, megint egymásra néztünk, és megkérdezte meghívhat-e egy fagyira. Aztán 3 órán át beszélgettünk.
De nekem se lenne merszem így leszólítani bárkit, pedig néha szinte biztos vagyok, főleg ha sokáig szemezel valakivel.

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.27. 12:50:09

Nem semmi sztori.

Egy fagyira, valaki? :)))))))))))

Tria 2008.02.27. 16:08:17

Hát utcán - ha nem is a sarki fűszeresnél - szólítottak már le, de az sosem a nagy szerelem ígéretét hordozta magában, ennél mindig sokkal konkrétabban voltak az úriemberek. Ennek megfelelően ezekből nem is lett semmi.

Ha a komoly kapcsolatokat nézem, az egyik egy szórakozóhelyen kezdődött, laza kapcsolatnak indult, aztán "megkomolyodott".
Egy másik srác egy internetes közösségből került ki. Először csak a fórumon beszélgettünk, aztán leveleztünk, csak egy év elteltével találkoztunk személyesen, akkor sem randi jelleggel. Csak aztán...
És a legfurább mind közül az volt, amikor tulajdonképpen egy évek óta tartó barátságból lett szerelem. Ha visszagondolok, a vonzalom mindig is megvolt közöttünk, csak mindketten arra gondoltunk, hogy a másik úgyse akarná.

Kevésbé komoly ügyek kezdődtek mozi előterében, kávézóban, házibuliban, és itt be is fejezem, mert úrilány ennél töbet be sem vall! :-))

LG 2008.02.27. 17:18:10

talán ha kicsit kifordítom a dolgot, jobban megközelíthető, amiről beszélek: az ismerkedés kényszerével ismerkedni (tehát hirdetéseket bújni, ismerkedőestre menni, társkereső bulikba járni, satöbbi), nos ez okoz valami görcsösséget nemcsak a két emberben, hanem az egész kapcsolatra rányomja a bélyegét. ezt persze okosan "ki lehet nőni", és akkor jól működő kapcsolat is kialakulhat belőle (lásd andrew, hajrá, hajrá :)), de engem azért mindez visszariaszt már az elején. míg hogyha egyszerűen nyitottan élsz, nem azért olvasgatsz blogokat a neten, vagy beszélgetsz fórumokon, hogy kapcsolatot találj, hanem mert egyszerűen érdekelnek más emberek, a véleményük, a történetük, de közben nyitott és befogadó vagy (tehát nem vársz el semmit, de nem is utasítod vissza, ha úgy alakul), akkor ez nekem sokkal emészthetőbbnek és gördülékenyebbnek tűnik.
kvázi a fűszeresnél sem állok naphosszat, hogy jöjjön végre valaki, de ha épp vásárlás közben ott látom meg, akkor nem riadok vissza tőle..
hm? ;)

delicateskin 2008.02.27. 22:58:10

Ismerkedni barhol lehet.
A listam:
-a net...a felhozatal borzaszto volt. Sajnos eloben is megtapasztaltam.
-Szorakozohely (tobb helyszinen Bp-en), tiszavirageletuek voltak
- villamos ( Szimplakertben kotottunk ki, megadtam a honlapom cimet, s majd ha tetszenek a kepeim, felhiv...azota is hiv...azota tobbszor lattam a 6os villamoson, o is engem, de szerencsere egyikunk sem akaraja megismerni a masikat)
- temetesen ( eletem legszebb kapcsolata volt, 2 evig tartott, sajnos azota mar o is alulrol szagolja az ibolyat...)
- salsa tanfolyam (imadok oda jarni, rengeteg uj emberrel ismerkedtem meg, bar eletem ertelmet még ott sem talaltam meg...)
-stb.

Mandula 2008.02.29. 16:39:32

Én próbálkoztam mindennel. Kipróbáltam a barátok barátait, iskolatársakat, egy tanárt, meg pár internetes társkeresőt és a chat-et. A sokadik "első" randi előtt már legszívesebben a kardomba dőltem volna. Komolyan! Annyira elegem volt már az első csókokból meg az első szexből. Arra vágytam, hogy a következő pasit már legalább fél éve ismerjem és legyen olyan természetes az egész. Aztán amikor már elegem volt a pasikból és úgy gondoltam, legalább 1 évig hagyjanak békén, elmentem egy társasággal biliárdozni. A társaság egy tagjának ismerőse volt Ő. Belépett az ajtón, nekem leesett az állam, 30 másodperc alatt eldöntöttem, hogy az enyém lesz és már három és fél éve az enyém.
Szóval talán úgy lehet párra találni, ha az ember nem akarja görcsösen és jól érzi magát... akkor jön ez magától is.

kihaennem · http://kihaennem.freeblog.hu 2008.03.12. 15:34:49

neten. eddig csak neten. nekem bejött, bár az utóbbi időben már kívülről felmondom a kínálatot társkeresőügyben. szóval váltani kéne. nem akar valaki megtanítani élőben ismerkedni?!
nemfélekahomofóboktól jeligére.;)

Wattamas (törölt) 2008.04.10. 23:46:21

A netes randik számát mostanában egy mondattal sikerül megtizedelnem:
- Az első néhány randin nincs szex :)
- [beszégetőpartnere kilépett]

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.04.11. 00:38:44

Kedves Wattamas!

És a többi randi bejött? :)))

Wattamas (törölt) 2008.04.11. 02:28:41

Hát nem igazán...

Valahogy egyetértek LG-vel, függetlenül attól, hogy más lehetőséget nem nagyon látok én sem.

Az biztos, hogy nálam azok a kapcsolatok / ismerettségek / próbálkozások, amik érdekesebbek / tartósabbak / mélyebbek voltak/lettek az átlagnál (ha lehet ilyet mondani), azok mind "előzetes személyes ismerettségen" alapultak. Úgy értem, előbb megismertem az ideálpasit, minden más ezután jött (vagy nem jött).

Ez alól majdnem volt egy kivétel, valamikor X évvel ezelőtt a vonaton szemeztem egy sráccal. Eleinte csak az a félénk, tekintet-elkapós, majd később az 1-2 percig egymás szemébe nézős. Ahhoz sajnos elég nagy volt a tömeg, hogy kockázatmentesen megszólítsam, de egy kis darab papírra azé' csak lekörmöltem, hogy nagyon-nagyon-nagyon bejön és ha gondolja, akármi... de végül nem mertem a kezébe nyomni :((((

Szerintem 1-1 önszerveződő biciklitúrát, ilyesmit is érdemes lehet kipróbálni: hasonszőrű emberek, nincs kockázata, hogy beleszaladsz egy jobbhorogba, de a program is elég szabad ahhoz, hogy ne ismerkedési kényszer legyen a vége (ez a salsa tanfolyamról jutott eszembe)
És persze a fagyi sem rossz, jön a szezonja :p
süti beállítások módosítása