Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Létezik? Írjátok meg!

Ideálpasi - akit minden lány és meleg srác keres, de sehol sincs. Én az utóbbiak táborát erősítem :) Ti? Láttatok már ideálpasit? Azmilyenaz?

Ma már máma van?

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

ablak (1) abszurd (1) aláírás (1) alibi (1) alterego (1) anettka (1) angyal (1) antal (1) arcan (5) átverés (2) barátság (4) belváros (1) besenyő (1) besenyő pista (1) bi (1) biszexuális (2) biszexualitás (1) blog (10) blogger (1) boy (1) buli (1) buzi (2) campus (1) capella (1) chat (1) cigány (1) cool tv (1) család (1) csók (1) csönd (1) daniel radcliffe (1) debrecen (1) demokrácia (1) díj (1) első (1) erotika (2) értékellek mint embert (1) esküvő (1) felvonulás (1) feminin (1) férfi (5) fesztivál (1) fidesz (3) fiú (8) fog (1) fogászat (1) fotó (2) freeblog (2) gay (17) gén (1) gondolatok (1) google (1) gus (1) gyerek (2) gyurcsány (2) gyurcsány ferenc (1) harry potter (1) házasság (1) hetero (3) heteró (4) heteroszexuális (1) hirdetés (1) homo (1) homofóbia (1) homokos (1) homoszexuális (4) homoszexualitás (2) hoolie (1) humor (1) ideális (11) ideális pasi (2) ideálpasi (13) identitás (1) igazi (1) imre (1) in (1) index (2) index.hu (1) interjú (1) jackyll (1) jég (1) jelige (1) kapcsolat (3) kft (1) komment (2) kormányválság (1) küldök neked egy cuppanóst (1) laár (1) laár andrás (1) lány (3) lányi (1) lart pour lart (1) legyen ön is milliomos (1) leszbikus (1) liberalizmus (1) link (1) magyar (1) magyar narancs (1) magyar nyelv (1) meghalt (1) meleg (16) melegbár (1) melegfelvonulás (1) memoriam (1) mszp (3) mti (1) nacionalizmus (1) népszavazás (1) név (1) nick (1) (3) nős (2) nyelvtan (1) orbán (2) orbán viktor (1) pár (2) párkapcsolat (1) párkeresés (2) pasi (11) pasivadászat (1) poén (1) politika (1) poll r (3) poszt (1) posztpasi (1) pride (1) randi (1) relax (1) rtl (1) rtl klub (1) semjén zsolt (1) sex (2) spiritualitás (1) srác (2) suniland (1) szakítás (1) szakítós (1) szakitshabirsz.blog.hu (1) szakíts ha bírsz (1) szavazás (3) szdsz (2) szél (1) szerelem (7) szerető (1) szex (5) színes bőrű (1) szivatás (1) sztori (1) szüzesség (1) találkozás (1) tapasztalatok (1) társ (2) társulat (1) tékozló homár (1) thebible.freeblog.hu (2) the bible (2) tinédzser (1) tisztelet (1) tiszteletben tartani (1) tisztelni (1) tökéletes (2) tolerancia (1) tompika (1) új (1) upc (1) útikalauz (1) útikalauz melegeknek (1) vágó (1) vágó istván (1) változás (1) vélemény (2) véletlen (1) vicc (1) videó (1) vihar (1) vőfély (1) youtube (2) zene (1) zsidó (1) Címkefelhő

Hol találnám magamat, ha randizni akarnék velem? :)

2008.02.23. 21:24 :: -:-arcan-:-

Most kivételesen a bejegyzés elején ajánlom figyelmetekbe napi „posztpasinkat”:

 


Vannak heteró haverjaim, ismerőseim, barátaim (nicsak, gömbölyű a Föld :) ). Sőt, ha belegondolok, 1-2 kivételtől eltekintve csak azok vannak. Ezen hatalmas halmazon belül igen nagy részt képviselnek azok az emberek, akik tudják rólam, hogy mi a szitu, mármint, hogy meleg vagyok. Ezekkel a „coming outokkal” nekem soha nem volt problémám; valahogy mindig sikerült viszonylagosan jól megválogatni a hozzám közel álló személyeket, illetve jó érzékkel megtalálni azokat, akiknek bátran elmondhattam a dolgot. Ezt teljesen kiegyensúlyozottnak érzem, már csak onnan is, hogy szinte soha nem kerül szóba a melegségem. Valahogy sosem úgy gondolnak rám, mint egy meleg srácra, hanem mint egy barátra/haverra/ismerősre, ergo a személyiségemet és tetteimet látják. A homoszexualitás maximum akkor kerül terítékre, ha nézünk egy effajta tematikájú filmet, netán én kérem ki a tanácsukat valamiben. Igen-igen, van egy olyan szűk kör (még ha heterók is), akiktől meleg témában is merek tanácsot kérni, és tényleg szívből válaszolnak, sokszor nem is hülyeségeket…

Ez történt akkor is, mikor először megfogant bennem az Ideálpasi blog ötlete. Épp beszélgettem némelyikükkel az életemről, a melegségemhez (és általában a homoszexualitáshoz) való viszonyulásomról, amikor feltettek egy igazán találó kérdést, ami után csak egy „hmmm…” bírt lenni a legjobb reakcióm. Valahogy arról folyt a diskurzus, hogy ők milyen sokat hallottak már bizonyos melegbárokról, és olyan szívesen megnéznék, milyen is az élet ott :). Mondtam, hogy sajnos nem tudom épp aktuálisan, hogy hová lehet „halandó heteróknak” is betérni, ugyanis kábé egy-másfél éve nem látogattam ilyen szórakoztatóipari létesítménybe. Erős sejtésem, hogy a Capella megtartotta ezen jó szokását, hogy „vegyes” lehet a közönsége. Mindegy. Mondták, hogy akkor nosza, menjünk majd el, s akkor hátha én is találkozom egy ideálpasi-jelölttel, esetleg ő lát meg engem.

Na itt kezdtem el túlagyalni a dolgot (ami néha szokásom). Mondtam a kifogásokat, hogy annak igazából semmi értelmét (és esélyét) nem látom, hogy lemegyek egy számomra kedves baráti társasággal és akkor majd ott jól nem rájuk koncentrálok, hanem a „felhozatalra”. És ha akadna is valaki, akkor tutira nem hagynám őket ott a „vadonban”, csak mert én épp pasizom. Valahogy nem találnám „etikusnak” a dolgot. Ellenben egyedül pedig meg végképp nincs értelme (és kedvem) ilyen helyeket látogatni, mert szerintem ez valahol olyan szánalmas-szagú, ráadásul marhára unalmasnak képzelem el a szituációt, hogy ülök mondjuk az Alteregóban (lehet ott ülni egyáltalán? – még nem voltam :) ) és sűrű pislogásokkal vegyített nyálcsorgatással várom, hogy a számba repüljön a csirkecomb. Jó-jó, persze, biztos táncolhatok is, nade azt is egyedül? Hogy néz az ki?

Talán az lenne az ideális megoldás, hogy mondjuk egy meleg ismerősökből álló társasággal tenném tiszteletemet egy melegbárban. Na, az meg épp, hogy nincs, mert valami miatt nem vagyok tagja ilyen meleg-ismerősből társaságnak :). Meg különben is, szerintem, aki melegbárokban keres kapcsolatot vagy ideálpasit, annak mekkora esélye van „normális” srácot kifogni? A normálisak biztosan nem járnak buzibárba egyedül, pasira vadászva. Nem olyan típusok. A kör bezárult :) (Persze állításaim nem feltétlenül igazak, lehet, hogy csak túlságosan ráparázok erre a témára.)

S mikor ezeket a kifogásokat vázoltam a barátaimnak (és már épp masszív önsajnálatba merültem volna), akkor egy pofonnal felérő mondatot vágtak hozzám:

„Bakker, ha te láthatatlan vagy még meleg környezetben is normális melegként, akkor mi alapján várod el, hogy a hasonló visszafogottságú srácok (ergo az én ideálpasijaim) bárhogy is észrevegyenek, vagy te észrevedd őket? Addig az összes ideálpasi-elméleted és sztorid csak szájtépés. Hogy akadsz rájuk, ha még esélyt se adsz magadnak?”

Hooopppsssssssssssz…

És mennyire igazuk van. Elgondolkodtam inverz módon azon, hogyha mondjuk olyan srácra vágynék, akit például én testesítek meg, akkor hol találnám meg magamat? Mennyi esélyem lenne találkozni velem és randit kérnem tőlem? Hmmm…

Végiggondoltam: hol fordulok én meg? Melóhelyen, otthon és a hobbimhoz köthető helyszíneken (amiknek nincs sok közük melegséghez vagy melegekhez), ennyi. Ha bulizok, akkor is erős belső körrel megyünk, fix heteró helyekre és egymásra koncentrálunk. Jó persze, a meleg Don Juanok, vagy a „látványosabban gay srácok” biztosan még a sarki fűszeresnél is találnának kapcsolatot, mert levágós. Na de ezért most legyek femininebb? Vagy rámenősebb, kockáztatván egy-két jókora pofont egypár heterótól? Nemtom.

Talán azért is hoztam létre ezt az ideálpasi blogot, hogy lássam, talán nem vagyok egyedül ezekkel a (lehet, hogy hülye) kérdésekkel, parákkal, gondolatokkal. És, ha – egyelőre – melegbárokban nem is találkozom (mivel nem vagyok ott, s talán ők se) hasonló gondolkodású fiúkkal, talán itt a blogon nagyobb valószínűséggel fordul meg egy „visszafogottabb” srác, aki leírná az ideálpasi-tapasztalatait, amikből netán tanulhatok :)

Szerintetek?

Én vagyok a hülye gondolkodású? Nektek van erre valami megoldási javaslatotok? Rátok hol talált az ideálpasi?

12 komment

Címkék: blog fotó szex buli erotika szerelem meleg feminin hetero capella gay buzi randi pasi fiú homoszexuális homokos ideális alibi heteró ideálpasi alterego melegbár

A bejegyzés trackback címe:

https://idealpasi.blog.hu/api/trackback/id/tr98351822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristóf 2008.02.24. 14:44:54

Ismerős a kérdésed. Az egész helyzet. Megkínlódtam és -kínlódom ezzel én is jócskán. Nekem két lehetőség ugrik be: Türelmesen próbálkozni a hálón (hirdetések írása/olvasása, esetleg beszélgetőszobák) vagy kitartó hálózatépítő munkával szert tenni olyan igényes "meleg" ismerősi körre, ahol a tiédhez hasonló felfogású, érdeklődésű, stílusú új embereket találsz, beszélgethetsz velük. Amúgy sztem a "meleg helyek" is esélyt hordoznak magukban, de csak elég kicsit. Szóval ott is, ahhoz az úthoz is sok energia és idő kell vszleg, meg lelkierő, tűrés, a sok üresjárat és kudarc kiégésmentes viselése, hacsak nem üt be akkora szerencse, mint nekem annak idején a volt srácommal való egymásra találásunkkor. (Ez egyébként cseten történt, és mindketten akkor voltunk ott életünkben másodszor...) A probléma mögött azért sztem ott bújkál két alapvető gond: A saját önbizalmunk+nyíltságunk+belső erőnk elég gyenge szintje és a mezőny igencsak gyenge minősége. Bátor, jó fellépésű és barátságos srác szinte bárhol rokonszenvet ébreszt, és statisztikailag adott, hogy egy idő után fiús érdeklődésű sráccal is lesz majd egy időben egy helyen, a rokonszenvet tehát benne is felkeltheti, az ilyen helyzetek egy részében aztán a szimpátia kölcsönös lesz és onnantól kezdve akár ásókapa. :) (Bár a kapcsolatok állandósága megint egy külön téma, és fáj látni, hogy ez homoszex esetben mennyivel ritkább, mint heteroszex viszonylatban. Ezzel egyben át is eveztem a kettes számú gondra:) A másik oldal már bibisebb sztem, mert ahogy eddig tapasztalom, még a legalább nagyjából ép lelkűek is igen ritkák a "melegek" közt. És velük próbálkozva, sorban újra meg újra padlót fogva a sok csalódás, sebesülés idővel minket magunkat, jobb emberi színvonalúakat is kikezd, bezár, hegessé tesz, lefáraszt. Az "1+2+3+4" ábra, amit a netről szedtél, persze túl eccerű, de a lényege sztem jogos! :S Legfőbb dolognak mégis azt a két tényezőt érzem, ami alig van benne az ábrában: Tudjon szeretni és legyen férfi. Alig látok olyan "meleget", aki ismeri a gyakorlatban a szeretés művészetét. Kapni mind akar, adni szinte senki. Át kéne nevezni őket hidegeknek. A hormon "parancsa" (és az annak való vak, buta, önző engedelmesség) szintjén forróak, de pl. érzelmek terén máris sokkal kevésbé (és ott is gyakran max. a majomragaszkodás, gügyögés szintjéig, ami nem belső kötődés és hűség, hanem kisajátítás és függés), abban meg egyenesen kriptalevegőjű a többség, ami az igazi figyelmes, tettekre váltott napi kedvesség és törődés, önzetlenség, MELEGszívűség tartós gyakorlását illeti. Férfi meg szintén alig akad köztük, még biológiailag is elég kevés (a sok nyálas, nőies vagy éretlen "boykára" gondolok), de belső téren főleg hiányzik a talpraesett, egyenes, célokkal rendelkező, eszközeiben igényesen válogatós, ámde kitartó, belül erős és vidám, megbízható, biztonságot adó, bizalomra méltó példány... :S Legalábbis szerintem. Legyen úgy, hogy tévedtem! :) K. fuego@freemail.hu

Carter 2008.02.24. 16:55:54

Kristóf!

Nagyon jól megfogalmaztad! A legtöbb buzi szánalmas kis ösztönlény, gerinc nélkül.

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.25. 01:47:07

Kedves Kristóf!

Többször is elolvastam írásodat, amit nagyon köszönök, ráadásul Te vagy a legelső kommentelő az Ideálpasi blogon :)

Nagyrészt egyetértek, ugyanakkor az is eszembe jutott, miközben szavaidat és Carter (No2. kommentelő :) ) velős megállapítását) "ízlelgettem", hogy azért, ha körülnézünk, az "ép lelkűség" hiánya nem csupán meleg privilégium. Elég, ha csak a blog.hu ismert szakítós blogjának, az Értékellek, mint embert-nek "szívhidegítő" heteró történeteire gondolunk.

Szerintem valami globálisan csesződött el az emberi lelkekben. (Tisztelet persze a sok-sok kivételnek.) Az meg nyilván külön szociológiai tanulmány lehetne, hogy bizonyos dolgok, tendenciák a társadalomból a melegeknél miért mutatkoznak meg erősebben, hatványozottabban? Hmmm. Nem tudom. Na majd összedugjuk a fejünket :)

LG 2008.02.25. 16:42:05

a bejegyzésedre válaszolva: szerintem túlparázod a dolgot ;) valamint adódik a kérdés, hogy mindezzel együtt hol ismerkednek a nem meleg emberek, akik ugyanúgy munka-hobbi-otthon útvonalon mozognak? ez bizony, barátom, kollektív probléma az elidegenedő világban..
amúgy én nem tartanék a capellától, vagy hasonló helyektől, elvégre találkozhatsz ott olyannal is, aki a tiédhez hasonló szándékkal érkezett..
de a sarki fűszerest se add fel.
hajrá!

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.25. 17:10:58

Kedves LG!

Tökéletesen igazad van, a kérdés csupán a hogyan. De legalább adtál egy kiváló ötletet egy bejegyzéshez, aminél a kommentelők talán adnak néhány praktikus tanácsot.
És ígérem, az elkövetkező 2 hétben ellátogatok a Capellába, már csak azért is, mert közeli heteró barátaimnak - miután elolvasták ezt a posztot - megígértem, hogy üsse kő, menjünk. Hátha :)

És köszi a kommentet, remélem, látlak még itt, az Ideálpasi blogon!

LG 2008.02.25. 17:18:55

ó, feltétlen látsz. bizalmat szavazok neked :)
és még a végén a capellában is összefutunk, bár se heteró, se pasi nem vagyok..

Tria 2008.02.25. 20:18:33

Jogos. Még a heteróknak is nehéz ismerkedni, mert a proléma ugyanaz: pasi ugyan sok van, de olyan, aki "megüti a szintet", rögtön sokkal kevesebb (és gondolom, lány ugyanígy). Egyetértek azzal is, hogy mindenkit az érdekel, ő mit kap, ő mit profitál a kapcsolatból, őt szeretik-e eléggé, stb. Valahogy nem divat önfeláldozónak lenni egy kapcsolatban, vagy a problémák megoldásán gondolkodni. Könnyebb otthagyni a másikat, és jobbat keresni. Én sem azt mondom, hogy érzelmi rabszolgává kell válni, de ha én szeretek valakit, attól érzem jól magam, ha ő boldog. Szóval telejsen megértem, hogy a melegeknek ez még sokkal nehezebb.

Én párkeresésben nem hiszek a "cipőt a cipőboltból" elvben, vagyis a direkt, hirdetéses megoldásban. Szerintem inkább nyitott szemmel kell járni a világban. Marad a sarki fűszeres, a finom próbálkozás, talán így kiderül, jó helyen kopogtatsz-e, mielőtt randizni hívnád az illetőt. Szerintem a bárban ismerkedés sem hülyeség, én barátokat is vinnék. Ha tudják, mi a szitu, talán nem sértődnek meg, ha kis időre leszakadsz róluk. Mi segítettünk már így barátnőnek pasizni.

LG 2008.02.26. 11:17:43

tria, elképzeltem ezt a nőt a nőboltból és pasit a pasiboltból dolgot.. :D nem semmi..
but seriously: én sem hiszek a hirdetésdologban, van benne valami kiábrándító. nincs meg a spontaneitása, az első pillanattól görcsös, hogy megfelelek-e neki, hiszen ő kapcsolatot akar, és ő megfelel-e nekem.. és nem is olyan, mint amilyennek leírta magát a hirdetésben, igaz, én is hazudtam a koromról, és tiszta ciki, ez most egy randi, úgyhogy beszélgetni kéne erről-arról, de miről? megkérdezem, mi a munkája, és van-e családja..
áááh, borzalmas..
hol a játékosság? hol a tűz? hol a flört? hol a szenvedély? ezer sarki fűszeres inkább, mint egy hirdetés..

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.26. 17:45:14

LG!

Hmmm... Ezer sarki fűszeres? Netán tapasztalatból beszélsz? Egyébként van bárkinek a kommentelők közt olyan sztorija, hogy spontán módon utcán, suliban, boltban, moziban stb. talált azonos nemű partnerre, amiből idővel komoly kapcsolat lett?

LG 2008.02.27. 07:31:29

hát, sarki fűszeresnél nincs még tapasztalatom, ezt elismerem, de más helyekről van. hogy úgy mondjam, csak a való világban ismerkedtem eddig, nem hirdetéseken keresztül. igaz, a többsége heteró kapcsolat volt.
de például a lányt is, akivel most megosztom az életemet, az egyetemen ismertem meg, lassan tíz évvel ezelőtt. ugyan csak két éve vagyunk együtt, de ez egy másik történet.. :)
lényeg, hogy nehezen tudok elképzelni egy olyan helyzetet, ahol kínosabban érezném magamat, mint egy hirdetéses első randin. de cáfoljatok meg, plz, nosza, meséljen, akinek bejött.

z 2008.03.17. 10:02:17

sziasztok
tudom h keson kommentelek de csak par napja talaltam az oldalra. szerintem szinte barhol lehet ismerkedni, persze olyan tipusnak kell lenni hozza. jomagam abszolut hetero kinezetu fiu vagyok, es nem is nagyon mozgok meleg kornyezetben, kiveve otthon ahol parommal elek egyutt evek ota. ismertem mar meg fiut vonaton, aztan egy evvel kesobb bevallotta h meleg (en tudtam) es szeretne ha komolyabbra forditanank a dolgot, buszon ami utan egy teahazban meghitt beszelgetes kozben kiderult h egy eltevedt heteroval van dolgom, uszodaban, lovastaborban, egyetemen, viragboltban, es meg ezer helyen... persze ez most vicces de a paromat es a legislegjobb baratomat is neten keresztul ismertem meg :)

laci0602 2010.01.02. 16:21:04

sziasztok életemben először voltam meleg helyen a capella meleg bárban érdekes volt váááááooooo . csak az zavart hogy fel akart szedni egy lány pedig mondtam hogy meleg fiú vagyok szinte szégyelltem hogy le buktam egy heteró elöt hogy meleg vagyok na mindegy csak ezt akartam írni ja és soha nem látam ennyi meleget egy helyen ez izgi és érdekes volt
süti beállítások módosítása