Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Létezik? Írjátok meg!

Ideálpasi - akit minden lány és meleg srác keres, de sehol sincs. Én az utóbbiak táborát erősítem :) Ti? Láttatok már ideálpasit? Azmilyenaz?

Ma már máma van?

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Friss topikok

Címkék

ablak (1) abszurd (1) aláírás (1) alibi (1) alterego (1) anettka (1) angyal (1) antal (1) arcan (5) átverés (2) barátság (4) belváros (1) besenyő (1) besenyő pista (1) bi (1) biszexuális (2) biszexualitás (1) blog (10) blogger (1) boy (1) buli (1) buzi (2) campus (1) capella (1) chat (1) cigány (1) cool tv (1) család (1) csók (1) csönd (1) daniel radcliffe (1) debrecen (1) demokrácia (1) díj (1) első (1) erotika (2) értékellek mint embert (1) esküvő (1) felvonulás (1) feminin (1) férfi (5) fesztivál (1) fidesz (3) fiú (8) fog (1) fogászat (1) fotó (2) freeblog (2) gay (17) gén (1) gondolatok (1) google (1) gus (1) gyerek (2) gyurcsány (2) gyurcsány ferenc (1) harry potter (1) házasság (1) heteró (4) hetero (3) heteroszexuális (1) hirdetés (1) homo (1) homofóbia (1) homokos (1) homoszexuális (4) homoszexualitás (2) hoolie (1) humor (1) ideális (11) ideális pasi (2) ideálpasi (13) identitás (1) igazi (1) imre (1) in (1) index (2) index.hu (1) interjú (1) jackyll (1) jég (1) jelige (1) kapcsolat (3) kft (1) komment (2) kormányválság (1) küldök neked egy cuppanóst (1) laár (1) laár andrás (1) lány (3) lányi (1) lart pour lart (1) legyen ön is milliomos (1) leszbikus (1) liberalizmus (1) link (1) magyar (1) magyar narancs (1) magyar nyelv (1) meghalt (1) meleg (16) melegbár (1) melegfelvonulás (1) memoriam (1) mszp (3) mti (1) nacionalizmus (1) népszavazás (1) név (1) nick (1) (3) nős (2) nyelvtan (1) orbán (2) orbán viktor (1) pár (2) párkapcsolat (1) párkeresés (2) pasi (11) pasivadászat (1) poén (1) politika (1) poll r (3) poszt (1) posztpasi (1) pride (1) randi (1) relax (1) rtl (1) rtl klub (1) semjén zsolt (1) sex (2) spiritualitás (1) srác (2) suniland (1) szakítás (1) szakítós (1) szakitshabirsz.blog.hu (1) szakíts ha bírsz (1) szavazás (3) szdsz (2) szél (1) szerelem (7) szerető (1) szex (5) színes bőrű (1) szivatás (1) sztori (1) szüzesség (1) találkozás (1) tapasztalatok (1) társ (2) társulat (1) tékozló homár (1) thebible.freeblog.hu (2) the bible (2) tinédzser (1) tisztelet (1) tiszteletben tartani (1) tisztelni (1) tökéletes (2) tolerancia (1) tompika (1) új (1) upc (1) útikalauz (1) útikalauz melegeknek (1) vágó (1) vágó istván (1) változás (1) vélemény (2) véletlen (1) vicc (1) videó (1) vihar (1) vőfély (1) youtube (2) zene (1) zsidó (1) Címkefelhő

Csak nős biszexuálissal ne kezdjen az ember!

2008.02.21. 12:25 :: -:-arcan-:-

Azon túl, hogy a saját naivitásunktól verjük a fejünket a falba, állandóan ott visszhangzik az agyunkban a "Miért?! Miért?! Miééért?!!!" őrjítő mantrája. Na így volt azon esetem után is, mikor egy nős biszexuális vert át a palánkon. Nem kicsit. Nagyon. :)

Már meg ne haragudjon senki, de tudományos olvasmányaim ellenére én eleve nem tudom hová tenni a biszexualitást. Persze, tudom, hogy létezik, nem vitatom el, nem gyűlölöm vagy rekesztem ki őket (a honnan is? :) ) és biztosan marha jó dolog lehet (hisz már Woody Allen bácsi is megmondta, hogy biszexuálisként duplájára nő a szombat esti randizás esélye), de... azért... mégis... Most hogyisvanez?

Mert a génekről szóló magyarázatokat még el tudom fogadni (igaz ugyan, hogy tudomásom szerint csak a melegségnél találtak kromószóma-módosulásokat, nem a biszexualitásnál). Meg azt is el tudom fogadni, hogy előfordulhat, hogy mindkét nemmel jó lehet a szex. Már csak fizikális alapon is: 14 évesen az elsősavatómon heves tiltakozásom ellenére (szó szerint) rám mászó lány is el tudott a félhomályban és sörissza kábulatban érni nálam merevedést úgy a kihalt lépcsőfordulóban, hogy markolászgatta nemesebb részeimet és kezemet a mellére cuppantotta. (Akkor még nem tanultam meg igazán nemet mondani és a szexuális erőszak mint fogalom is új értelmet kapott nálam :) )
Mégis azt már nehezen tudja kezelni a vincseszterem, hogy viszonylag fiatal (ergo harmincas) pasi, tudván fiúk iránti vágyairól, megházasodik egy szegény lánnyal, csinál 2-3 gyereket, aztán ott csalja őket halomra más pasikkal, ahol csak tudja. Bár jómagam még csak a húszas éveimet taposom, de azért hangsúlyoztam az imént az életkort, mert épp már ő volt az az első generáció talán, amelyik a 90-es évek liberalizálódó első felében nagykorúsodva és szocializálódva már félelem és megvetés nélkül mondhatott volna nemet gyanú nélkül egy házasságra, ha akar. Nyilván városi fiatalokra gondolok, mert el tudom képzelni, hogy falun még manapság is óriási a nyomás az ifjú legényekre és leányokra, hogy házasodjanak, szaporodjanak, sokasodjanak és magvukat ne terméketlen talajba vessék :)

Az én sztorim is egyszerű, mint a faék, viszont tanulsága hatalmas, amit a végén mindenki bőszen vonogasson is le magának, de a mese előtt lazításképp még vessetek egy pillantást az erre a posztra is kötelező fotónkra :)
Tehát "napi posztpasijaink":






Történt tehát úgy másfél éve, hogy hirdetésben rám talált egy kedves, normális hangvételű levelekben kommunikáló harmincas srác. Váltottunk egypár emilt, kezdett valami kibontakozni. Rám egy idő után leszállt a naivitással kevert rózsaszín köd, s bár még csak fotón láttam, kezdtem hinni benne, hogy ez a faszi itten csakis egy ideálpasi lehet. Simán vettük a másik hülyeségeit, testalkatra se volt gondunk egymással (pedig van még min dolgozni sztem rajtam :) ) és úgy általában véve komolynak, megfontoltnak tűnt, akivel és akiben mondjuk érdemes gondolkozni a későbbiekben "hűségnyilatkozatról" is :)
Eljött az az idő is, mikor meg kellett ejteni az első személyes találkozást is, elvégre úgyis az a mérvadó, a szöveg és kép meg bármikor lehet illúzió. Persze ez azért húzódott, mert a srác vidéken élt, s bár napi szinten járta az országot, estére valahogy mindig haza akart érni, s a levelezésünk időtartama alatt csak átutazóban fordult meg Pesten.
Na itt kellett volna szagot fogjak, hogy na akkor ez most WTF??!!
De nem volt sok időm gondolkodni ezen, mert találkozásunk előtt nem sokkal egy emilben elregélte, hogy ő biza házas (nővel), ráadásul van 3 (azaz HÁROM) kisgyermeke. És hogyugye ettől még azért találkozhatunk-e?

Hát nem mondom, hogy nem állt meg bennem az ütő az emil olvasásakor, de jó naivként azt gondoltam, hogyha már ennyi időt és energiát belefeccöltünk egymás megismerésébe, legalább annyit kapjon a dolog, hogy összefutunk. Hiba volt. Sajnos a rózsaszín köd szűrőjén nem jött át az a meglévő averzióm, hogy egy melegnek, még ha biszex is (micsoda képzavar) semmi jogalapja nincs (pláne manapság) egy ártatlan asszonyt és ártatlan gyermekeket átb*szni a palánkon, csak mert az illető nem tudja önmagában lerendezni a dolgot, hogy akkor ő most hova és miért húz szexuálisan, és kitől mit akar ténylegesen.

Beszoptam a marketinghúzást, hogy előbb megkedvelteti magát, aztán mikor már beleitta magát a személyiségével szellemi értelemben a bőröd alá is, benyögi az apróbetűs részt.
Na, a lényeg, hogy találkoztunk. Az egész kávézó szinte izzott a forróságtól és vibrálástól, mert akármennyire is tudtam, hogy mi a háttere, a személyes találkozáskor csak megerősítést kaptak bennem azok a tulajdonságai, amik alapján elképzeltem őt, s a szituációból úgy tűnt, hogy ez nála is így történik velem kapcsolatban. (Mire nem képes ugye egy jó PR és a rózsaszín köd?!) Persze nem akartam testileg elsietni a dolgot, s minden erőmet összeszedve nem mentem bele, hogy "ha már úgyis így találkoztunk, akkor talán nézzük meg a lakásomat is". Higgyétek el, nem volt könnyű ezt mondani, miközben szinte vágytól remegett a testünk. (Na, ez elég nyálas mondatra sikerült :) )
Megbeszéltük hát, hogy legközelebb úgy szabadul el, hogy akár egy teljes napot, s ha jól alakul, netalántán egy teljes hétvégét tud majd velem tölteni. Ez akkor "húúú" volt, lehiggadt fejjel utólag meg inkább "WTF??!!". És még mindig nem láttam át a ködön.

Hosszas egyeztetés zajlott, hogy na akkor mikor és kinek jó, míg harmadik nekifutásra sikerült egy ideális időpontot találni, hogy az akkor már totálisan ideálpasinak tűnő fickóval újra találkozzak, akinek meg én tűnök ideálpasinak - hittem persze naivan.
A randit megelőző délutánon és estén takarítással és rendcsinálással vegyes izgalommal készültem a nagy második találkozásra. Eszembe nem jutott mondjuk tévézni vagy gépezni vagy bármi, a gyomrom is görcsben volt jó értelemben. Csak készültem és örültem, mint majom a farkának.
Reggel szem pattan ki, zuhanyba be, ruha fel és önfeledt dúdolgatásba burkolózva húzás ki a Keletibe, ahol aztán meeting. A buszon vidáman előkaptam a mobilom és nagy lelkesen kezdtem ilyen óvodás romantikus f*szságokat írogatni, hogy "Már csak 18 perc és...", "Bírd ki azt a 11 percet, és..." mire érkezik a válasz: "Nem vagyok a Keletiben, nem is leszek. Miért nem olvasol e-mailt?"

PUFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Ott állok a kib*szott nagy téren a Keleti előtt, zúg a fejem, szédülök, nem tudom, mi van, mindenki idegen, mindenki rohan, az idő és az ütő pedig megállt. Nem tudom mennyi időt töltöttem ott a forgalom kellős közepén megmerevedve, kezemben a nyitott mobillal, ujjaim rágörcsölve a billentyűre.
Hát senkinek nem kívánom azt a háromnegyed órát, amíg szinte kábszeres bódultságban a nemistudom hányas buszokkal valahogy hazakeveredtem a gép elé.
A Thunderbird lassan letöltötte az üzenetet.
"Bocsi, de a hét elején összejöttem az exemmel (nem is a feleségével vagy ilyesmi, hanem az előző faszijával), aminek úgy örülök, csak gondoltam szólok, hogy holnap reggel nem megyek, és ne haragudj, hogy így történt, nem tudtam mit kezdeni az érzéseimmel. Szia!"

Szerintetek???!!!

15 komment

Címkék: gyerek szex lány szerelem gay átverés bi gén házasság pasi fiú homoszexuális biszexuális ideális nős

A bejegyzés trackback címe:

https://idealpasi.blog.hu/api/trackback/id/tr84348350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Te pöcs 2008.02.25. 15:00:03

Szánalmas hülye vagy barátom.
Mindenekelőtt azért mert beszálltl volna egy nős pasas életébe.

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.25. 15:17:12

Kedves Te pöcs!

Tény, hogy akkor elég hülye voltam, hogy nem láttam át ezen a bizonyos rózsaszín ködön és nem láttam át a PR húzásain. S lehet, hogy szánalmas is voltam.
Ezek szerint te sosem voltál igazán szerelmes, hogy szinte megszűnt körülötted a realitás működni. Nagyon sajnálom.

Egy dologban azonban ellent kell mondjak neked durván és kőkeményen. Az első mondatod jelen ideje nem aktuális és értelmezhetetlen az írás tükrében.

Azért, köszi a hozzászólást!
Üdv!

LG 2008.02.25. 16:33:05

Furcsa, amit írsz a biszexualitásról. Szerintem igenis létező dolog, hogy valaki mindkét nemhez vonzódik. Pontosabban egy-egy személyiséghez, emberhez, bármilyen nem is társuljon hozzá. Ahány kapcsolat van az életünkben (bármilyen, nem csak szexuális), annyiféle szerepet játszunk - az, aki képes mindkét nemhez vonzódni, egyszerűen képes több szerepben is jól érezni magát...
Asszem..
LG

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.25. 17:23:46

Kedves LG!

Isten ments, hogy elvitassam a biszexualitás létét vagy kirekesszek, pláne egy kisebbség tagjaként :)

Csupán azt szerettem volna elmondani, hogy - legalábbis az én értékrendem szerint - nem túl szerencsés (s még finoman fogalmazok), ha valaki (tudván a melegségéről) megnősül és gyermeket nemz, csupán azért, hogy kényelemből megfeleljen egy olyan társadalmi elvárásnak, mely elvárás manapság, így a XXI. században már nem is annyira erős, legalábbis városokban. Én is tudok úgy élni lassan közelebb a 30-hoz mint a 20-hoz, hogy már nem követelik rajtam számon a feleséget és a gyereket. Nyilván családja válogatja...

Persze mondhatod, hogy miért mentem bele akkor a találkozóba, mit vártam én attól? És az imént leírtakkal szemben mirefel vagyok olyan okos utólag?

Épp ezért. Mert sajnos ebben a szituációban csak utólag tudtam sajnos okos lenni. Sajnálom, bánom, ember vagyok, s tanultam a leckéből, bár tudom, ez nem ment a felelősség alól.
Huhh, még szerencse, hogy anno nem történt semmi, nem tudom, hogy néznék szembe a lelkiismeretemmel.

Köszönöm a kommentedet!

LG 2008.02.25. 17:35:20

nemnem, félreértesz. ki vagyok én, hogy számon kérjek bárkitől is bármit. nem tennék ilyet senkivel. (igaz, tőlem se kérjen számon senki semmit) nyilván akkor a legjobbnak tűnő döntést hoztad meg, és ennyi. nem érdemel több szót.
én csak azzal vitatkozom, hogy meleg-nem meleg kategóriákra osztod fel a világot (ez a tudván melegségéről, mégis nős dolog legalábbis erre utal). szerintem igenis létezik a kettő között is egy elég széles határsáv. igenis lehet, hogy vonzónak találja a feleségét, de közben képes férfiakhoz is vonzódni. a kettő nem zárja ki egymást, nálam legalábbis. (persze itt nem a megcsalás témaköréről beszélek, mert az akár heteró, akár meleg kapcsolatban számomra nem értelmezhető. de ez megér egy másik regényt.. :))

zZz 2008.02.25. 19:01:58

helló
a szakítósblogról jöttem ide, de elolvastam az egész blogodat (még könnyű :)) és bár sem korban, sem nemben nem hasonlítunk, reflektálnék röviden. heteró vagyok (?)(család, miegymás) de voltam szerelmes azonos neműbe, és nem volt egyszerű eset, nemtom mi kapcsolt be akkor, és hogy utána nem találtam vonzót a saját nemem közül senkit, ez is tény. annak a lánynak a személye volt a kulcs - és hogy aztán vége lett annak is, nyilván érzékeny korszakban voltam, de még csak nem is mondhatni azt sem, hogy keresgéltem a nemi identitásomat, rámzúdult valami, és rendesen be is temetett :)
manapság már divat is (ahogy hallom) egy kis leszbi muri, ez nem az volt.
azt gondolom, a szerelem amit két ember egymás iránt érez, jó pár esetben nemtől független. hogy aztán ezt ki vallja be magának? az más kérdés.

Tria 2008.02.27. 20:34:23

Én is a biszex pasi és család témakörre akartam reagálni, nagjából ugyanazt, mint LG. (Vagyis attól még, hogy pasikkal csalja, szeretheti a feleségét, és vonzódhat hozzá.)
Vannak egyes elméletek, amelyek szerint mindenki biszex, csak kisebb-nagyobb százalékban preferálja az egyik nemet. Volt pl. egy fórum, ahová főleg lányok írtak, és amikor felvetődött a kérdés, hogy volt-e már úgy, hogy lányhoz vonzódtál, szinte kivétel nélkül mindenki említett egy-két esetet.

Szóval az, hogy valaki biszex, nem feltétlen kizáró tényező. Ha pl. a pasim holnap előállna ezzel, nem hiszem, hogy zavarna. Végtére is egy pasi és egy nő teljesen mást nyújt fizikailag és lelkileg is, tehát egy pasi nekem nem konkurrencia... :-)

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.27. 23:18:15

Kedves Tria!

Ha félreérthető voltam, akkor elnézést kérek, de nem vitatom el a biszexualitást, sem azt, hogy fiúval és lánnyal is lehet jó az embernek. Akár még egy időben is (nem feltétlenül egy helyen).

Ugyanakkor fenntartom azon álláspontomat, hogy nem vehető emberszámba az, aki reggel és délben és este álnokul hazudik annak, akinek örök hűséget fogadott, valamint reggel és délben és este hazudik a gyermekeinek (még ha kimondatlanul is, szavak nélkül). S mindezt nem azért teszi, hogy bárkinek is jó legyen. Csak és kizárólag a kényelme miatt és az irhájának mentése érdekében.

Most komolyan, milyen ember az, aki ennyire alapvető dologban sem mondja el annak az igazat, akivel úgymond "végérvényesen" összekötötte az életét (legalábbis a házasságkötéskor még a holtodiglan-holtomiglan volt a szándéka). Ezek után mit lehet egy ilyen szörnyetegtől (akinek a napi 24 órás hazugság és bujdoklás a sportja) várni? Milyen kapcsolat lesz ez a továbbiakban? Mit ad át a gyermekeinek majd mintaként, amikor még kis szabadidejében is titkos szexuális vágyait elégíti ki? Én egy kiló kenyérért nem küldeném el a boltba.

Nyilván, ez nem a biszexuálisok sajátja, ugyanígy vannak így heteró pasik és nők is és melegek és leszbikusok is biztosan. A biszex dolog nyilvánvalóan azért került inkább előtérbe, mert a példámban egy ilyen szerepelt.
Semmi több, vagy egyéb hátsó szándék nem volt emögött, pláne nem a biszexek ellen.

Tria 2008.02.28. 11:07:32

OK, tényleg félreértettelek, nekem úgy jött le, hogy a biszexeket kvázi "csalóknak" tartod, akik mindkét oldalnak kamuznak.
A megcsalásról is értekezhetnék, de talán az már nem ide tartozik. (Mert ha nem derül ki, és ettől ő jobban érzi magát, akkor annak nincs negatív hatása a családra nézve..)

-:-arcan-:- · http://idealpasi.blog.hu 2008.02.28. 11:50:29

Persze, ez így van, pontosabban; lehet, hogy így van.
Azonban én más véleményen vagyok (ami persze nem baj, s nem utállak ezért, sőt :) ).

Biztos vagy például benne, hogy az a jobb, ha nem derül ki az igazság? Ezen a szinten már nem is igazán a hazugság a lényeg, hanem az a lelki állapot, ami a hazug embert átitatja.

Tudom, hogy pszichológia, sőt, ezoterikus pszichológia-mániás vagyok (ez utóbbi szó nem létezik, de csak így tudom érthetően összefoglalni azokat a dolgokat, amiket csak idegen szavakkal (pl. kvantumpszichológia stb.) írhatnék le, de nagyon nem szeretnék én afféle okostojásnak tűnni).

Vagyis nem vagyok benne biztos, hogy nem szivárog át az a fajta mérgező tudati állapot a családra és a gyerekekre, amiket egy ilyen apa és férj magában hordoz.
Ha nagyon gyakorlatiasan, tudománytalanul, józan paraszti ésszel veszünk egy példát: szerinted az az ember, aki energiájának nagy részét egész álló nap az veszi el, hogy arra koncentrál, hogy megfelelő helyen a megfelelő embernek a megfelelő hazugságát vagy féligazságát mondja, az mennyire lesz kiegyensúlyozott partner egy beszélgetésben, társas létezésben? Megnő-e annak az esélye, hogy inkább a tv elé dugja a gyereket, semmint Weöres Sándor verseket olvasson neki, miközben a hátán lovagolnak a picik a Hóc-Hóc katonát skandálva? Sztem igen.

Megnő-e annak az esélye, hogy egy ilyen energiavesztett lény egy vitában a tízig elszámolás helyett inkább a kiabálást választja? Sztem igen.

Fáradt lesz-e mindig? Sztem gyakran.

És nem is beszéltem a személyiség természetes és egészséges kisugárzásáról, amit ugye szavakkal leírni nem lehet, csak érezni. Érzed, hogyha pl. vkinek a társaságában feltöltődsz, mintha energiát kapnál tőle, mintha erőre kapnál, mintha az az ember olyan boldog lenne mindig, mintha mindenre lenne megoldása, mintha nem létezne számára probléma, és nem azért, mert tényleg nem létezik, csak hamar és könnyedén megoldja őket. Ezt nevezik sokan "karizmatikus" egyéniségnek, akire egy társaságban akkor is odafigyelsz, ha nem is akarsz különösebben.

Nos, szerinted mennyi esélye van egy energiavesztett, állandó hazugságban és látszatvilágban élő embernek arra, hogy karizmatikus személyiség legyen? Sztem a nullával egyenlő.
És akkor ennek az embernek a családjában vagy a környezetében élő emberek szted ezt nem észlelik, nem "fogják", mégha tudat alatt is?
Ha egy életvidám ember mellett vagy, te is az leszel időlegesen. Ha pedig egy lelki ronccsal, egy depresszív személyiséggel vagy egy légtérben, akkor te is az leszel időlegesen. Akaratlanul és tudattalanul is átvesszük egymás finom lelki rezgéseit.
Ezt egyszerűbben úgy szokták mondani: nem érzed jól magad valakinek a társaságában. Magad se tudnád megmagyarázni miért, hisz konkrét bajt, gondot nem okozott neked az a másik, csak valahogy mégis a hideg ráz ki a gondolattól, hogy pl. kettesben maradj vele.

Na, én ilyen aspektusokra is gondolok akkor, amikor azt vallom, nem biztos, hogy mindig az a jó, ha a biztonságos tudatlanságban tartjuk a másikat. A belső feszültség és agresszió előbb-utóbb felszínre fog törni, de akkor megállíthatatlan gejzírként fog a sz*r feláramlani a lélekből.

LG 2008.02.28. 15:10:03

a megcsalás-témához meg még: tökéletesen mindegy, hogy ellenkező vagy saját neművel csalja meg valaki a párját, a lényege úgyis az lesz, hogy a legintimebb pillanatait, a legbensőbb lényét, a lelkének egy részét mással osztja meg, és innentől kezdve már mindegy, hogy eltitkolja-e vagy sem, mert mindenképp hazudik - amikor legközelebb ágyba bújik a férjével-feleségével, ugyanazt a szerelmet, ugyanazt a közelséget hazudja neki, mint amit a másiknak. a kettő viszont egyszerre nem megy. vagy az egyik, vagy a másik, vagy egyik sem, de egyszerre biztos nem. megcsalva lenni rossz, na.

Tria 2008.02.29. 10:29:21

nem azt mondom én sem, hogy a megcsalás a boldog házasság kulcsa, csak azt, hogy lehet szemét módon, a párodat semmibe véve, a gyerekeidet elhanyagolva, vagy éppen a két ember között vergődve csinálni, ahogy Ti is írjátok.
De ismerek olyat, aki azt mondja otthon "szívem, elmentem futni", és két óra múlva hazaér izzadtan, tombolnak benne az endorfinok, és dudorászva megfőzi a vacsit. Biztos, hogy ez a ritkább, ez is tény.

g43 2008.03.06. 00:42:21

Sziasztok! Engedjétek meg, hogy pár dologhoz hozzászóljak, mint olyan ember (?) aki már nagyon sok mindenen túl van abból, amikről itt szó volt. Igen, én is három gyermek mellett csaltam meg a feleségemet meleg kapcsolatokban - a leírt történet azt hiszem biztosan nem rólam szól, (pl. azért mert sosem éltem vidéken). Elítéltek, leköptök, rendben van. Valahol igazatok van. De úgy érzem múszáj pár dolgot elmondanom azoknak, akik erre a blogra tévedtek, mert ha már eddig eljutottak az olvasásban, akkor legalább egy kicsit lássátok meg a fekete és fehér közötti árnyalatokat! Én a rendszerváltás évében nősültem. Konzervatív család, mélyen elnyomott homo vágyak. Hittem, hogy menni fog. Hittem, hogy boldog leszek a feleségemmel. Kb. tíz év után jöttem rá, hogy nem bírom ki homo kapcsolat nélkül. Nem kértem ezt az érzést, nem én választottam. Feleségem sosem dolgozott. Képtelen lett volna megélni nélkülem. De ha elmondom neki, inkább éhen hal a gyerekekkel együtt, minthogy elfogadja. Mondjátok! Ti mit tettetek volna a helyemben? Továbbra is elnyomjátok magatokban a vágyat? Ugyan már! Hősisesen vállaljátok a coming out-ot? Kinek a kontojára?! Jó, jó, de a hazugság, az mégis csak hazugság - mondjátok. OK. De árulja már el valaki, hogy mégis mit kellett volna tennem! Átcseszés? Igen. Gyakori jelenség. Nem hiszem, hogy a szemét, hazug "biszexekre" inkább jellemző lenne. Nem akarsz többet nős férfival? Szíved joga. Lehet, hogy pont azt a kulcsot zárod ki az életedből, amelyik a leginkább nyitja a zárat a szíveden. Inkább éljél nyikorgó kapcsolatban, de félelem, csalódás nélkül? Szerintem ez is önámítás. Valaki vagy illik hozzád, vagy nem. Legyen szerencséd: találd meg azt a társadat, aki tökéletesen illik hozzád, és teljesen a tied! De ha a rózsaszín ködön túl is azt érzed, hogy egy nős pasi az, akivel tökéletesen össze tudsz simulni testben és lélekben egyaránt, akkor azért lehet, hogy érdemes gondolkozni azon, hogy a jól hangzó elvek, vagy egy ilyen kapcsolat-e a fontosabb neked. Ha még valami nagyon kikivánkozik, akkor még megírom.

komissz 2008.03.11. 02:00:39

Én a nős biszex férfiakat, nős melegeknek nevezném...és milyen sok van belőlük...Egyébként tényleg vannak valódi biszexek is...amiről általában a partnernő is tud...vagy nem...:)

uesugi 2009.12.27. 11:16:45

Szia arcan!

Nos, nagyon sokan vagyunk nős melegek. Bárcsak én is olyan szemét lennék, mint a posztbeli. Akkor nem szenvednék attól, hogy nincs társam, akivel megoszthatnám a meleg érzéseimet. Merthogy nős melegnek lenni és szemétnek lenni nem ugyanaz.

g43-mal sokban egyetértek. De csak néhány dolog, amit a totál melegek mindig elfelejtenek.

1) Belemenni egy lánnyal egy kapcsolatba sokszor ugyanúgy nem választás kérdése, ahogy a szerelem sem az. Megtörténik és kész. Mindig minden érzelmi kérdésben megfontoltan és az összes lehetőséget latolgatva döntötök?

2) Vállalni a melegséget teher, ha az embernek nem az a legfontosabb az életben. Családi támogatás nélkül nem jutottam volna idáig a szakmámba, de ha meleg lennék, ugyanúgy nem lenne védő családi hátterem, ahogy a melegek jórészének nincs. Kihasználom a családom? Ugyanúgy nem ahogy a feleségem sem használ ki engem azért mert nem kell dolgoznia, és közben gyerekei is lehetnek.

3) Most már úgy döntenék, hogy meleg életvitelt folytatok, de ahogy g43 nem akarja cserbenhagyni a társát, úgy én sem.

Szeretetből nem hagyom el a feleségem és nem szemétségből és a másik meleg srác iránti érzett felelősségem miatt nem kezdek velük viszonyt. Két világ peremén élek lélekzetvisszafolytva: "A semmi ágán ül szívem." Pont azt csinálom, amit a katolikus egyház javasol a melegeknek és gyűlölöm ezt a helyzetet. Ezért is gondolom, hogy ha van isten, akkor az csak egy szadista őrült lehet.

(Ja, és azok a totál melegek és lezbikusok (pl. a pride-on), akik ezek után is a "nagy döntéssel" kapcsoatos gyávasággal vádolnak, kinyalhatják a szaros seggem.)
süti beállítások módosítása